Typiskt

Vaknar av att någon ropar att maten är färdig. Min dröm var helt underbar.
Jag satt på ett tåg till Tyskland med Blondinbella. Vi hade dukat upp med laptops,godis,tidingar osv.
Efter ett tag började det kommer jättemånga svängar och gupp, och sedan kommer vi på att allt inte är som det ska.
jag ropar "VI SITTER PÅ ETT DÖDSTÅG!!!" och alla andra bara kollar på mig, medans Isabella förstår och säger att det är så det är.

Efter ett tag försvinner Blondinbella för att göra något. Då kommer någon och stryker mig på armen och ger mig en lapp med ett nummer, och jag fattar inte, och frågar "är detta ditt tältnummer eller?". (man kunde nämligen tälta på tåget). och han svarar "ja, vilket nummer skulle jag annars ge dig?" tillslut börjar han vara sjukt äcklig, och jag inser att han har mansbröst och fy. jag vill skrika, och skriker, men det hörs ingenting, som om det är något i halsen. Men sen går det och några hör mig och jag blev räddad.

Men vi hittar inte Isabella, så därför åker vi hem till henne, på något vis, och säger "VI SITTER PÅ ETT DÖDSTÅG,ISABELLA! PACKA ALLA MINKPÄLSAR DU HAR!!!!! VI MÅSTE HÄR IFRÅN!". och hon bor i ett slott! alltså.. ett palats! sjukt fint. med guld,vitt och rosa. (haha ew). jaja.
Nu kommer jag inte ihåg mer.



Kommentarer
Postat av: emelie

hon är med i extra extra ikväll klockan halv elva i trean, hehe

2008-09-13 @ 21:57:19
URL: http://emeliemlarsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0